Kompiuteriniai žaidimai kaip priemonė išgauti kriptovaliutas

Ar sutiksite su teiginiu, kad kompiuteriniai žaidimai tai - šiuolaikinių kriptovaliutų protėviai? Dauguma sakys, kad tai visiška nesąmonė: kur blokų grandinės technologija, o kur vaizdo efektai. Tačiau neskubėkite su išvadomis. Panagrinėkime padėtį, žvelgdami į realų pavyzdį.

Žaidimas World of Warcraft (WoW) - tai vienas sėkmingiausių kūrinių šiuolaikinių vaizdo žaidimų tape, kuris labai sėkmingai žaidžiamas nuo 2004 metų. Ypatingai WoW patrauklumą suteikia jo ekonominė sudedamoji dalis - virtualus auksas. 

Žaidimo „Geltonasis velnias“ toks viliojantis, kad realiame pasaulyje atsirado juodoji rinka, kurioje kompiuterinį Au parduoda už realius fiatinius pinigus. Šio vaizdo žaidimo populiarumo viršūnėje (daugiau nei 10 milijonų aktyvių žaidėjų kiekvieną mėnesį 2007-2012 metais) virtualus auksas, kurį, beje, išgaudavo Kinijos zekai, buvo neteisėtai parduodamas oficialiuose biržose, nors tai draudė žaidimo taisyklės. Ir tik 2015 metais ši rinka buvo legalizuota dėka Blizzard, kuri išmetė į rinką WoW tokenus, kuriuos buvo galima oficialiai keisti į tikrus pinigus.

WoW tokeno sėkmė paskatino ir kitų vaizdo žaidimų kūrėjus atkreipti dėmesį į blokų grandinę ir įvesti kriptovaliutas. Visų pirma skaitmeninėmis monetomis susidomėjo žaidimų įstaigos, dirbančios online (prisijungus prie interneto) režimu.  Taip pasirodė pirmas bitkoino kazino. Investicijos į inovatyvias technologijas labai greitai atsipirko, o tai prisidėjo prie greito skaitmeninių valiutų plitimo žaidimuose - tiesa, daugeliu atvejų tai nėra tikrosios kriptovaliutos, o tik jų analogai. Mobiliųjų žaidimų populiarumo viršūnėje šiandien tame pačiame socialiniame tinkle Facebook yra Candy Crush Safa žaidimas. Tikriausiai kas antras Maskvos metro keleivis žaidžia jį ant eskalatoriaus ir kelionės metu. Candy populiarumas pastūmėjo MyDream Interactive kūrėją sukurti patobulintą jos kloną - žaidimą AllMine, kuriame žaidėjas operuoja specialia žaidime esančia skaitmenine valiuta Jewelz. Ją ne tik galima panaudoti žaidimo trofėjų ar artefaktų įsigijimui, bet ir pakeisti į įprastus pinigus.  Tai, be abejo, naujas kriptovaliutos panaudojimo žaidimų pramonėje lygis.

Šiandien pasaulinę kompiuterinių žaidimų rinką ekspertai vertina daugiau nei 80 milijardų dolerių, iš kurių apie pusę sudaro mobilieji vaizdo žaidimai. Tik 2 Candy Crush „serijalo“ žaidimai kasdien generuoja apie 4 milijonus JAV dolerių tik iOS operacinėje sistemoje!

Tikru proveržiu virtualių monetų panaudojimo kompiuteriniuose žaidimuose tapo freemium kūrėjų pasiūlymas (verslo modelis, kurį sudaro nemokamas žaidimas su galimybe įsigyti greitintuvus, stiprintuvus ir kitus žaidėjui naudingus priedus specialiame žaidimo priede), įskaitant tai, kad žaidimų automatais galima lengvai žaisti nemokamai. Patyrę žaidėjai puikiai prisimena „vienarankius banditus“, kuriuos buvo galima rasti kiekviename didžiųjų miestų žingsnyje.

Priežiūros institucijos pastebėjo, kad tarp taip vadinamųjų nemokamų žaidimų, siūlomų pvz., Google ir Apple, yra nemažai vaizdo pramogų, kurios kūrėjams atneša daugiau pelno, nei mokami žaidimai! Jie buvo įpareigoti tokiems nemokamiems-mokamiems žaidimams įvesti specialių žymėjimą.

Išvengti įdėmios reguliatorių kontrolės padeda žaidimuose naudojamos kriptovaliutos.  AllMine kūrėjai žengė dar toliau: jie kuria naują „monetą“ Jewelz Diamond, kuri žada tapti pirmąja daugiapakope skaitmenine valiuta istorijoje, kurią, be papildomų išteklių, bus galima išgauti tiesiog žaidimo metu.

Autoriaus nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone.  Jei turite kitą nuomonę, parašykite ją komentaruose.


1. Strategija:

Išlavinkite savyje tikslų supratimą ir matymą, kaip juda valiutos Forex Rinkoje. Išlavinkite Rinkos matymą ir, remiantis juo, pasirinkite strateginę kryptį.

2. Taktika:

Sukurkite taktinį planą kiekvienai Forex prekybos sesijai, remiantis Jūsų pasirinkta strategine kryptimi. Tiksliai supraskite, ką Jums reikia daryti ir kada.

3. Prekybos Sistema:

Forex prekybos sistema yra viso labo elementarių matematinių taisyklių rinkinukas ir nieko daugiau.

Forex prekyba yra itin rizikingas užsiemimas ir tinka ne visiems investuotojams. Yra tikimybe patirti dalinį arba visą kapitalo praradimą, todėl nespekuliuokite kapitalu, kurio negalite sau leisti prarasti. Ir prašome įsidemėti kad šiame tinklapyje, tame tarpe ir Virtualioje prekybos salėje, pateikiama informacija jokiu būdu negali būti interpretuojama kaip asmeninė rekomendacija, nurodymas ar kvietimas pirkti arba parduoti kokią nors iš finansinių priemonių. Pateikiamos medžiagos autorius už Jūsų priimtus prekybinius sprendimus atsakomybės neneša.

Komentarai, informacija ir kita medžiaga, esanti bet kurioje "https://www.masterforex-v.lt" dalyje, nėra skirta suteikti patarimus arba rekomendacijas, kuriomis Jus galite vadovautis priimant sprendimus pirkti arba parduoti finansinius instrumentus. Pateikiama Informacija neturėtų būti remiamasi vykdant vertybinių popierių sandorius, valiutų pirkimo/pardavimo sandorius ar kitas investavimo strategijas, taip pat neturėtų būti suprantama kaip pasiūlymas parduoti ar pirkti bet kokį finansinį instrumentą ir negali būti suprantama kaip investavimo rekomendacijų teikimas. Todėl mes atsisakome bet kokios atsakomybės ir atsakomybės, atsirandančios dėl bet kokios informacijos, pateiktos svetainėje https://www.masterforex-v.lt panaudojimo. Įskaitant, bet neapsiribojant, atsakomybės už bet kokį sprendimą dėl investavimo, ar valiutų pirkimo/pardavimo.