FORBES paskelbė brangiausius pasaulio prekių ženklus

Autorius: Aleksandras Dyničenko (Aleksandr Dyničenko)

Amerikos žurnalas Forbes paskelbė brangiausius pasaulio prekių ženklus.

Pirmoje reitingo vietoje - kompanija Apple, beje, aštuntus metus iš eilės - tai rekordinis rodiklis. Forbes analitikai Amerikos gigantę įvertino 182,5 mlrd. dolerių - tai yra 8 procentais daugiau, nei prieš metus.

Antroje vietoje, kaip ir praėjusiais metais - Google, kurios prekės ženklas buvo įvertintas 132,1 mlrd. dolerių. Per pastaruosius metus šis prekės ženklas pabrango 30 procentų.



Bronzą ant brangiausių pasaulyje prekių ženklų pjedestalo šiemet gavo Microsoft (104,9 mlrd. dolerių).

Į TOP-5-ką taip pat pateko Facebook (prekės ženklo vertė per metus padidėjo 29 procentais iki 94,8 milijardo JAV dolerių) ir Amazon (70,9 procento su 31 procento augimu). Džefo Bezoso (Jeff Bezos) kūdikis iš penktos vietos užtikrintai išstūmė kompaniją Coca-Cola, kurios prekės ženklas buvo įvertintas 57,3 mlrd. dolerių.

Toliau brangiausių prekių ženklų dešimtuke su nedideliu atotrūkiu tarpusavyje išsidėstė - Samsung (47,6 milijardo JAV dolerių), Disney (47,5 milijardo JAV dolerių), Toyota (44,7 milijardo JAV dolerių) ir AT & T (41,9 milijardo JAV dolerių).

Forbes taip pat pažymėjo, kad Canaccord Genuitykompanijos duomenimis, 2017 metų ketvirtąjį ketvirtį Samsung Electronics aplenkė Apple pagal išmaniųjų telefonų pardavimus, realizavusi 29 milijonus aparatų. Tačiau pinigine išraiška amerikiečių korporacija gerokai aplenkė Pietų korėjiečius, pasiėmusi šioje rinkoje 87 proc. pelną. Finansinę sėkmę Apple užtikrino naujas iPhone X.

Amerikos žurnalas atkreipė dėmesį į tai, kad šių metų TOP-100-ko prekių ženklų bendra vertė siekė 2,15 trilijono dolerių. 100-oje pozicijoje buvo KFC prekės ženklas, kurio vertė - 7,4 milijardo JAV dolerių.

Didžiausią prieaugį per metus pirmajame šimtuke parodė prekių ženklai Netflix (11,5 milijardo JAV dolerių) ir PayPal (7,5 milijardo JAV dolerių) - atitinkamai 35 ir 33 procentų.

Amerikietiškų prekių ženklų skaičius TOP-100 per metus sumažėjo nuo 56 iki 54. Kitos šalys stipriai atsilieka nuo JAV - štai Vokietijai atstovauja 12 prekių ženklų, o Japonijai - 7.

Autoriaus nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone. Jei turite kitą nuomonę, parašykite ją komentaruose.


1. Strategija:

Išlavinkite savyje tikslų supratimą ir matymą, kaip juda valiutos Forex Rinkoje. Išlavinkite Rinkos matymą ir, remiantis juo, pasirinkite strateginę kryptį.

2. Taktika:

Sukurkite taktinį planą kiekvienai Forex prekybos sesijai, remiantis Jūsų pasirinkta strategine kryptimi. Tiksliai supraskite, ką Jums reikia daryti ir kada.

3. Prekybos Sistema:

Forex prekybos sistema yra viso labo elementarių matematinių taisyklių rinkinukas ir nieko daugiau.

Forex prekyba yra itin rizikingas užsiemimas ir tinka ne visiems investuotojams. Yra tikimybe patirti dalinį arba visą kapitalo praradimą, todėl nespekuliuokite kapitalu, kurio negalite sau leisti prarasti. Ir prašome įsidemėti kad šiame tinklapyje, tame tarpe ir Virtualioje prekybos salėje, pateikiama informacija jokiu būdu negali būti interpretuojama kaip asmeninė rekomendacija, nurodymas ar kvietimas pirkti arba parduoti kokią nors iš finansinių priemonių. Pateikiamos medžiagos autorius už Jūsų priimtus prekybinius sprendimus atsakomybės neneša.

Komentarai, informacija ir kita medžiaga, esanti bet kurioje "https://www.masterforex-v.lt" dalyje, nėra skirta suteikti patarimus arba rekomendacijas, kuriomis Jus galite vadovautis priimant sprendimus pirkti arba parduoti finansinius instrumentus. Pateikiama Informacija neturėtų būti remiamasi vykdant vertybinių popierių sandorius, valiutų pirkimo/pardavimo sandorius ar kitas investavimo strategijas, taip pat neturėtų būti suprantama kaip pasiūlymas parduoti ar pirkti bet kokį finansinį instrumentą ir negali būti suprantama kaip investavimo rekomendacijų teikimas. Todėl mes atsisakome bet kokios atsakomybės ir atsakomybės, atsirandančios dėl bet kokios informacijos, pateiktos svetainėje https://www.masterforex-v.lt panaudojimo. Įskaitant, bet neapsiribojant, atsakomybės už bet kokį sprendimą dėl investavimo, ar valiutų pirkimo/pardavimo.