2017 metų duomenimis 10 labiausiai vertinamų prekės ženklų pasaulyje

Autorius: Aleksandras Dyničenko (Aleksandr Dyničenko)

Tarptautinė kompanija Brand Finance, kuri teikia paslaugas nepriklausomai nustatydama prekinių ženklų vertę, paskelbė tradicinį metinį pranešimą pagal 2017 metų rezultatus Brand Finance Global 500 2018.

Įvertinus daugiau nei 1000 stambiausių pasaulio prekinių ženklų Brand Finance sudarė 500 brangiausių praėjusių metų prekinių ženklų reitingą.

Pirmoji vieta reitinge pirmą kartą atiteko amerikiečių internetinei paslaugai (servisui)  Amazon, kuriai, beje, vadovauja šiuo metu turtingiausias pasaulio žmogus Džefas Bezosas  (Jeff Bezos). Prekinį ženklą Amazon ekspertai įvertino 150,2 mlrd. JAV dolerių, tai 42 procentais daugiau nei ankstesniais metais. Praeitų metų reitinge ši kompanija užėmė trečiąją vietą.

Antrąją vietą išlaikė amerikiečių korporacija Apple - viena pasaulio IT industrijos lyderių, kurios prekinis ženklas buvo įvertintas 146,3 mlrd. dolerių (plius 37 proc., lyginant su ankstesniais metais). Beje, ši kompanija neabejotinai užėmė pirmąją eilutę Brand Finance Global 500 reitinge 2012-2016 metais.

Trečioji vieta atiteko Google prekiniam ženklui, kuris įvertintas 120,9 mlrd. dolerių (plius 30 proc. per metus). Beje, praėjusių metų reitinge ši amerikiečių kompanija buvo pirmoje vietoje.

Į Brand Finance Global 500 2018 reitingo TOP-10-ką taip pat pateko (mažėjančia tvarka): Samsung (plius 2 pozicijos, lyginant su praėjusių metų reitingu), Facebook (+4), AT & T (-2), Microsoft (-2), Verizon (-1), Walmart (-1) ir ICBC (išlaikė10-vietą).



Kaip matome, pirmasis Brand Finance Global 500 dešimtukas šiemet, lyginant su praėjusių metų TOP-10, pasikeitė, bet ne pagal sudėtį.

Nepasikeitė ir Rusijos prekinių ženklų skaičius 500 pačių brangiausių pasaulio prekinių ženklų tarpe. Tai Rusijos Sberbank - 129 vieta (plius 25 pozicijos, lyginant su praėjusių metų reitingu), kurio prekės ženklas per metus pabrango 27,5 procento - iki 11,6 milijardų dolerių. Rusijos stambiausio banko prekinis ženklas aplenkė tokius, kaip TM, kaip Danone,Gucci, eBay, Warner Bros.

Gazprom prekinis ženklas per metus iš 339 vietos pakilo į 315 poziciją. Prekės ženklo vertė - 5,6 mlrd. dolerių (plius 14 proc.).  Maždaug tokie patys yra Airbnb ir BBC rodikliai.

Lukoil, pakilęs 6 pozicijomis, šiame reitinge atsidūrė 363 vietoje. Šis prekinis ženklas yra vertinamas 4,9 mlrd. dolerių (plius 8 procentai per metus). Tokie patys rodikliai yra Colgate,Dove ir Domino's Pizza prekinių ženklų.

Autoriaus nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone. Jei turite kitą nuomonę, parašykite ją komentaruose.


1. Strategija:

Išlavinkite savyje tikslų supratimą ir matymą, kaip juda valiutos Forex Rinkoje. Išlavinkite Rinkos matymą ir, remiantis juo, pasirinkite strateginę kryptį.

2. Taktika:

Sukurkite taktinį planą kiekvienai Forex prekybos sesijai, remiantis Jūsų pasirinkta strategine kryptimi. Tiksliai supraskite, ką Jums reikia daryti ir kada.

3. Prekybos Sistema:

Forex prekybos sistema yra viso labo elementarių matematinių taisyklių rinkinukas ir nieko daugiau.

Forex prekyba yra itin rizikingas užsiemimas ir tinka ne visiems investuotojams. Yra tikimybe patirti dalinį arba visą kapitalo praradimą, todėl nespekuliuokite kapitalu, kurio negalite sau leisti prarasti. Ir prašome įsidemėti kad šiame tinklapyje, tame tarpe ir Virtualioje prekybos salėje, pateikiama informacija jokiu būdu negali būti interpretuojama kaip asmeninė rekomendacija, nurodymas ar kvietimas pirkti arba parduoti kokią nors iš finansinių priemonių. Pateikiamos medžiagos autorius už Jūsų priimtus prekybinius sprendimus atsakomybės neneša.

Komentarai, informacija ir kita medžiaga, esanti bet kurioje "https://www.masterforex-v.lt" dalyje, nėra skirta suteikti patarimus arba rekomendacijas, kuriomis Jus galite vadovautis priimant sprendimus pirkti arba parduoti finansinius instrumentus. Pateikiama Informacija neturėtų būti remiamasi vykdant vertybinių popierių sandorius, valiutų pirkimo/pardavimo sandorius ar kitas investavimo strategijas, taip pat neturėtų būti suprantama kaip pasiūlymas parduoti ar pirkti bet kokį finansinį instrumentą ir negali būti suprantama kaip investavimo rekomendacijų teikimas. Todėl mes atsisakome bet kokios atsakomybės ir atsakomybės, atsirandančios dėl bet kokios informacijos, pateiktos svetainėje https://www.masterforex-v.lt panaudojimo. Įskaitant, bet neapsiribojant, atsakomybės už bet kokį sprendimą dėl investavimo, ar valiutų pirkimo/pardavimo.